23 December, 2010

Atunci cand incetezi sa mai cresti, doar imbatranesti…

Pentru mine s-a intamplat destul de banal in timp ce rasfoiam o revista si citeam un articol despre un nou actor ce facea furori pe la Hollywood. Articolul incepea cu o scurta descriere a lui, in care se mentiona ca are 20 de ani(in acel moment mintea mea l-a situat in categoria de varsta a oamenilor tineri, interesanti, maturi si resposabili aflati la inceput de drum – big fan of that category). Trec peste primul paragraf, il citesc si pe al doilea si ajung la al treilea, ce incepea promitator: ‘Lui X, nascut in 1988, ii place sa…’ – moment in care mintea mea inregistreaza ca si eu sunt nascuta tot in ’88, iar ochii mei fug automat din nou la varsta actorului… inca 3-4 secunde se scurg pana imi aduc aminte ca da, si eu, am tot 20 de ani! Revelatia m-a lovit destul de dureros si m-a luat complet pe neasteptate. Constientizarea adevarului: aveam 20 de ani si inca mai gandeam ca la 16!

Refuz sa dezvalui varsta la care crede subconstientul meu ca se afla in momentul de fata!

Pentru cei neincrezatori in cuvintele mele, sau in existenta unei revelatii proprii fiecaruia dintre voi, sa va dau cateva indicia subtile ca da, imbatranim:

  • iti aduci aminte singur ce faceai acum10 ani, nu doar din auzite de la parinti, bunici si restul sirului de rude;
  • noile vedete din lumea muzicii sau a filmului sunt mai tinere decat tine;
  • copiii iti spun ‘sarut mana’ atunci cand treci pe langa ei in scara blocului(eram inca in liceu);
  • incepi sa tanjesti dupa copilarie;
  • mai stii cand ai tai spuneau: ‘O sa regreti anii astia, caci niciodata nu te vei mai intalni cu ei!’ – acum ai ajuns in faza in care deja le dai dreptate;
  • prietenii vechi sau fostii colegi incep sa se casatoreasca sau sa aiba copii;
  • parintii tai au imbatranit;
  • te uiti la generatiile ce vin din urma si incepi propozitia cu ‘pe vremea mea’;
  • bunica ta, atunci cand era de varsta ta, avea deja 2 copii(in cazul meu);
  • ti se reproseaza ca inca te mai uiti la desene animate, propozitie ce se termina cu sintagma ‘ca doar esti mare’.

Suna cunoscut, nu?! Mai vorbim peste alti 20 de ani...

No comments: